Торік до контактного центру Рівненської ОДА надійшло 16 тисяч звернень


09:53
05.02.2016
У 2015 році працівники Рівненського контактного центру при облдержадміністрації опрацювали 16 тисяч звернень.

Із цієї кількості 10 тисяч дзвінків мешканці Рівненщини здійснили на «гарячу лінію» при контактному центрі (0 800 500 078). Ще близько 6 тисяч звернень надійшло через Урядову гарячу лінію.

Як розповів директор Рівненського контактного центру Василь Курилас, в основному жителі Рівненщини зверталися за допомогою у вирішенні транспортних питань (16%), сфери комунальних послуг (15%), соціального та пенсійного забезпечення (8%).

Майже половина звернень до контактного центру – від мешканців Рівного.

Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.

Про це повідомили у Рівненській обласній державній адміністрації

Перегляньте також


27.03.2025 Департамент соціальної політики Рівненської міської ради оголошує конкурсний відбір проєктів
24.03.2025 Засідання Комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги Захисникам та Захисницям України Рівненської міської територіальної громади відбулося 19 березня
23.03.2025 Секретар Рівнеради Віктор Шакирзян провів прийом громадян з особистих питань
07.05.2019 Рівнян запрошують 8 травня зустріти «Першу хвилину миру»
28.03.2019 Журналісти Рівненщини можуть позмагатися за премію імені Івана Франка
23.11.2018 Домашнє насильство: у Рівному розкажуть про нові форми протидії
05.10.2018 На Рівненщині капітально ремонтують об’єкт соціального захисту населення
03.10.2018 «Духовні ранки» проводитимуть на Рівненщині щомісяця
26.09.2018 Гуманітарний вантаж з Дубровиччини – для дітей зі сходу України
25.09.2018 На Рівненщині почали видавати «пакунки малюка»

Це цікаво


Реклама

Цікаво

Рекламна інформація

На правах реклами

Останні новини

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Статистика

Кіноафіша

Реклама


© 2008-2017 Віче Рівненщини