Розгляд звернень громадян - один із важливих напрямків роботи Рівненської митниці Міндоходів
18:42
12.01.2014
Своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів відіграє особливу роль в забезпеченні постійного зв’язку між владою та громадянами, вирішує важливі проблеми як окремої людини, так і громади області в цілому.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Рівненській області
Протягом 2013 року до Рівненської митниці Міндоходів надійшло 12 письмових звернень громадян. За змістом порушених питань заяви носять особистий чи другорядний характер та стосувалися: перегляду рішень Рівненської митниці про визначення коду товару (автомобіля) згідно УКТЗЕД, надання роз’яснень щодо порядку повернення сплачених митних платежів, порядку вивезення транспортного засобу за межі митної території України, безоплатного повернення вилученого згідно постанови про порушення митних правил автомобіля, а також надання роз’яснень з питань митного законодавства та копій підтверджуючих документів.
Окрім звернень, громадяни користуються правом на отримання публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Протягом минулого року надійшло 22 запити на отримання публічної інформації. Позитивному вирішенню питань, з якими звертаються громадяни, сприяють особисті прийоми керівництвом митниці, керівниками структурних підрозділів.
Протягом 2013 року керівництвом митниці прийнято на особистому прийомі 14 громадян.