Українських водіїв обклали новим податком


15:00
08.07.2013

Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) звернулася до президента Віктора Януковича з проханням накласти вето на прийняті 4 липня 2013 Радою законопроект про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Про це повідомили в прес-службі асоціації, пише Економічна правда з посиланням на "УНІАН".

"ВААІД категорично проти введення екологічного податку за утилізацію легкових, вантажних автомобілів і автобусів і просить Вас, вельмишановний Вікторе Федоровичу, врахувати інтереси громадян-автомобілістів, скористатися правом вето і повернути на доопрацювання у Раду проекти законів, а також дати доручення створити робочу групу з метою розробки концепції національної програми", - цитує звернення до президента прес-служба ВААІД.

Згідно з повідомленням, даними законопроектами передбачається сплата екологічного податку за утилізацію транспортних засобів підприємствами та фізичними особами, які здійснюють ввезення на митну територію України транспортних засобів.

"Законопроектом пропонується встановити економічно необгрунтовані базові ставки податку на легкові автомобілі в розмірі 5,5 тис гривень і коригувальні коефіцієнти для нових авто 3500 куб. см - 5,5, а також для вантажних автомобілів у розмірі 38 тис гривень і коригувальні коефіцієнти для транспортних засобів повною масою понад 20 тонн, але не більше 50 тонн: для нових автомобілів - 2,9 і для тих, які вже були у вжитку, - 11,8", - повідомили в прес-службі асоціації.

При цьому у ВААІД пояснили, що при ввезенні на митну територію нових легкових автомобілів після сплати утилізаційного збору (від 4,730 тис гривень за електромобіль до 30,250 тис гривень за автомобіль з об´ємом двигуна 3500 куб. см) на відповідну суму підвищиться вартість транспортних засобів для простих українських покупців.

Таким чином, асоціація вважає, що запропонований екологічний податок за утилізацію автомобілів і коригувальні коефіцієнти не відповідають суті і назві цього податку, оскільки його розмір повинен бути взаємопов´язаний з фактичним розміром витрат на утилізацію транспортних засобів.

На думку асоціації, не повинно бути різниці між застосовуваними до нових автомобілів коефіцієнтами залежно від об´єму двигуна.

"Адже мета одна - це знешкодження компонентів непридатного для використання транспортного засобу, а кількість компонентів (свинець, кислота, ртуть, технічні рідини) у всіх автомобілях практично однаково", - зазначили в прес-службі.

В асоціації також вважають, що введення екологічного податку за утилізацію легкових, вантажних автомобілів і автобусів буде непідйомним для українських споживачів і зробить неможливим придбання ними автомобілів.

Перегляньте також


11.04.2025 У Рівному відриють дошку пам'яті загиблому Герою Владиславу Кисілю
11.04.2025 У Рівному оголосили черговий тендер на придбання необхідного обладнання для захисників
24.03.2025 20 березня відбулася робоча зустріч групи впровадження субпроєкту за програмою «Енергоефективність громадських будівель в Україні»
24.03.2025 Комунальне підприємство «Рівненський міський трест зеленого господарства» запрошує до себе на роботу
23.03.2025 У Рівному повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
08.10.2019 У Рівному можуть створити регіональний центр онкології
21.03.2019 На Рівненщині для компенсації «теплих кредитів» спрямували 6 мільйонів гривень
14.03.2019 Торік Рівненщина збільшила експорт товарів до ЄС
30.11.2018 На Рівненщині відкрили Навчально-практичний центр для електромонтажників
23.11.2018 Рівненська область: у Локницькій ОТГ на Зарічненщині відремонтували чотири ФАПи

Це цікаво


Реклама

Цікаво

Рекламна інформація

На правах реклами

Останні новини

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Статистика

Кіноафіша

Реклама


© 2008-2017 Віче Рівненщини